4.7.2011

Tästä se lähtee


Tulin vain kertomaan, että selvisin hengissä ensimmäisestä työpäivästä. Tällä viikolla työpäiviä onkin vain kaksi (ma+ti), ensi viikolla olen sitten koko viikon toimistolla.

Ensimmäinen päivä meni uutta paikkaa ja uusia ihmisiä ihmetellessä. Tein minä kyllä ihan töitäkin. Hitaasti tosin, sillä lomalta palaavat aivoni eivät ole ihan vielä täysillä käynnissä.

Luulen, että tulen vielä useasti kärsimään "apua, onko minusta oikeasti tähän työhön" -olosta. Ei minulla ole mitään syytä epäillä etteikö olisi, mutta uusi ja tuntematon on aina vähän jännittävää.

Työsopimus tehtiin ja allekirjoitettiin tänään. Palkkaakin korjattiin samantien pikkuisen ylöspäin siitä mitä haastattelussa sovittiin. Aika vinkeää saada palkankorotus heti ensimmäisenä päivänä! Kyllä minä olen sitten etevä! *naur*

4 kommenttia:

Johanna kirjoitti...

Onnittelut ekasta päivästä selviämiselle ja palkankorotukselle :)

Omppu kirjoitti...

Onnittelut! Ja tietysti susta on siihen! :-)

Ipo kirjoitti...

Hyvä! Ja lisää liksaa heti kättelyssä! :)

Hehkuvainen kirjoitti...

Kiits kiits ^_^.
Ensi viikolla pääsen sitten jännittämään lisää, nyt on pari päivää osa-aikaisuuden vapaapuolta :).