27.5.2011

Viittä vaille valmis


Ha haa! Koulu on ohi! Tai ainakin melkein; huomenna haen vielä todistuksen ja stipendin. Summaa en tiedä, mutta sen tiedän että stipendi tulee kuitenkin. Kiitos siis peukuista, ehkäpä niistä oli hyötyä!

Raha tulee tarpeeseen, sillä aion hiukan lomailla. Hirmuisen mukava yllätys oli, että pomoni antoi minulle suurella summalla lahjakortteja S-ryhmän kauppoihin. Voin siis ostaa ruokaa ihan omilla rahoilla, eikä tarvitse olla heti kärkkymässä miehen kukkarolla.

Tulevaisuus on hiukan hämärä, mutta on minulla jonkinlainen suunnitelma. Ensin lomailen pari viikkoa, sitten alan etsiä täyspäistä ja täyspäiväistä työtä. Jos sellaista ei löydy, palaan harjoittelupaikkaani, jossa minulle on tarjolla osa-aikaista työtä. Pomoni tykästyi minuun niin, että suositteli minua kollegalleen, jolla saattaisi olla syksyllä tarjolla kokopäiväisempääkin työtä. Näillä näkymin minulla ei ole siis mitään hätää.

Kämppä on siivottu, juhlamekko silitetty ja kynnet lakattu. Vieraat (siskoni miehensä kanssa) saapuvat huomenna. Loma voi alkaa.

11 kommenttia:

Hanni kirjoitti...

Onnea Hannilasta! Kyllä sie töitä saat, se on ihan varmaa. Täyspäistäkin.

Anonyymi kirjoitti...

Onnittelut!

Alitsa kirjoitti...

Onnea, neiti merkonomi! Valtavan hieno saavutus.

Hyvää lomaa, mitään hätää tulevaisuuden suhteen sinulla ei ole, pötkit vielä pitkälle! :)

ipo kirjoitti...

Hyvä, että onnistuit vähän tienaamaankin opiskelulla + harjoittelulla.

Onnea, onnea ja muista juhlia! :)

Kaisa kirjoitti...

Voi kun kuulostaa hyvältä, nauti tästä hetkestä!

(S-ryhmän lahjakortit pitää sitten käyttää kerralla pois, rahaa ei saa takaisin. :P Tekee joskus elämän vähän hankalaksi.)

Mie taas kirjoitti...

Onnea! *halirutistus*

Hehkuvainen kirjoitti...

Iso kiitos onnitteluista! Neiti merkonomi kiittää :P.

Jah niin, se lahjakorttijuttu. Korjasin hieman tekstiäni, sillä pomoni oli ottanut tämän "käytettävä kerralla" -asian huomioon ja antoi minulle useita pienempiä lahjakortteja. On sitten helpompi käyttää ihan kerralla koko kortti :).

Johanna kirjoitti...

Onnea koulun päätöksestä, stipendistä ja mahdollisesta työpaikasta! Hienoa :)
Nuo lahjakortit onkin todella hieno juttu!

Hehkuvainen kirjoitti...

Kiitos, Johanna :).

NetKissa kirjoitti...

Onnea! Kuullostaa, että asiat aikoo järjestyä melkein itsestään.

Hehkuvainen kirjoitti...

Toivottavasti, vaikka olen minä valmis jotain tekemäänkin asioiden järjestymisen eteen :). Asiat näyttävät hyviltä nyt, olisi kiva jos jatkossakin :).