2.11.2010

Yhtenä aamuna heräsin basistina


Niin! Bändillämme on nyt nimikin. Anonyymiyden anonymiteetiön anomuumiuden Ollakseni salaperäinen en paljasta mikä se on, mutta voin kertoa että se löytyy bändirekisteristä. Eikä ollut helppoa sitä nimeä keksiä! Tai voi, keksittiinhän me parisataa nimeä, mutta että saatiin niistä sitten yksi jota ei ole kellään muulla ja jonka alla kaikki suostuvat soittamaan. Se oli melkoinen temppu se.

Ja niin! Minulle kerrottiin tässä taannoin, että soitamme doom metallia. Olen siis doom metal -basisti. Eipä kyllä uskoisi ensi näkemältä. Eikä ehkä toiseltakaan näkemältä.

Tänään törmäsin tuttuun kun olin menossa treeneihin basso selässäni. Käytiin lyhyt sananvaihto:

Tuttu: en tiennyt että soitat.
Minä: no yllätyksenä se tuli vähän itsellekin.

6 kommenttia:

Moarre kirjoitti...

Personal Trainer vai Master of Science?

Hosti kirjoitti...

\,,/

Nan kirjoitti...

Doom metal -basisti :D Tosi mahtavaa! Minulle saa vinkata sitten, kun teillä on keikkoja tiedossa ;)

Hehkuvainen kirjoitti...

Moarre: no comments :).

Hosti: yeah :P.

Nan: khih. Mää en ainakaan uskalla keikkailemaan, se on vissi. :D

Alitsa kirjoitti...

Miksi basistit pelkää pankkiautomaatteja?
Niissä lukee Solo, ne menee paniikkiin!

Lähde: joku Kummeli-jakso aikojen alusta.

Hehkuvainen kirjoitti...

Toi on ihan paras vitsi! Tai siis mikään vitsi, ihan tottahan toi mun kohdalla ainakin on.. :P