9.7.2010

Tissihaaste


Susikairan akka ihastui tässä taannoin omaan rintavarustukseensa niin kovasti (ja ihan aiheesta!), että pisti liikkeelle tissihaasteen. Minä tartuin koukkuun Hannin blogissa. Haaste kuuluu näin:

Tytöt ansaitsevat parasta, joten näytä ihanimmat/parhaimmat/tukevimmat (tai vaihtoehtoisesti kauheimmat) liivisi. Voit myös etsiä netistä kauneimmat rintaliivit ja liittää niiden kuvan, jos iskee häveliäisyys omien tissien ja liivien esittelyyn. Roosanauhan hengessä haastettavan tulee tutkia huolella rintansa (ja kainalonsa).

Koska minulla ei juurikaan ole tissejä esiteltäväksi, ja käytän rintaliivejä hyvin harvoin (minulla siis on liivit, mutta niissä ei ole oikeastaan mitään hienoa), joudun hieman venyttämään haastetta. Minun tissejäni tukevat parhaiten miehen kädet.


Tai siis käsi. Kuten näette, yksi käsi riittää molemmille tisseille (toinen käsi jää vapaaksi kaljatölkin pitelemiselle). (Ja saatatte tämän myötä ehkä muistaa sen kuinka olen aina ollut innostunut hiukan isommista miehistä...) Käsi on materiaaliltaan, muodoltaan ja joustavuudeltaan parasta mitä voi tissille saada. Ainoa huono puoli on se, ettei se kulje aina ihan mutkattomasti mukana.

Haastautukaa mukaan, arvon naiset! Tai muistakaa ainakin hassun haasteen ydinajatus: pitäkää huolta rinnoistanne ja tutkikaa ne säännöllisesti.

7 kommenttia:

Hanni kirjoitti...

Onpas kaunis kuva! Ja kauniit kädet. Ja tissit. Ja onhan sulla tissit :>

Stansta kirjoitti...

Samaa mieltä Hannin kanssa! :)

Yamaba kirjoitti...

Mielenkiintoinen haaste.

Etkä sinä tosiaan kovin iso ole, jos kerran kämmenelle mahdut.

Susikairan akka kirjoitti...

Oooh:) Ihanan herkkä kuva ja Yamabahan sen sanoi; mahdut kämmenelle!

Kiva kun tartuit haasteeseen!

Hehkuvainen kirjoitti...

Hanni: on mulla tissit. Pienet tissit :).

Stansta: kiitos :).

Yamaba: kyllä minä olen aika pieni. Mutta huomaa, että mies on iso ja sillä on jättimäinen käpälä. <3

Akka: mahdun kyllä jos kämmen on riittävän suuri :).

punchline kirjoitti...

Kaunis ihana kuva!

Tällä uusi lukija ilmottautuu!

Saako sua tilattua Blogilistalta ni ois iisimpi seurailla? :)

Hehkuvainen kirjoitti...

Tervetuloa mukaan :)!

En ole blogilistalla, joten sitä kautta seuraaminen ei ikävä kyllä onnistu. Itse lueskelen blogeja Google Readerin kautta.