24.5.2009

"There are 215 bones in the human body. That's one. Now don't move!"


Onpa ollut jotenkin kä-sit-tä-mät-tö-män pitkä viikko. Luultavasti siksi, että tekemistä on tuntunut olevan ainakin kahden viikon edestä. Minä varmaan olenkin jo kesäkuussa.

Ei se haittaa, että on tekemistä. Se vain välillä harmittaa, että aivoissani tuntuu olevan vain yksi kanava. Kun tekee kymmentä asiaa, mutta osaa ajatella vain yhtä (joka ei ole yksikään niistä kymmenestä), niin eihän siitä mitään tule. Olen paikalla, mutta en läsnä.

Hehku on nyt hieman väsynyt. Ehkä lepään hetkisen.

***

Otsikkovisa
Mikä elokuva? Ja mikä virhe repliikissä on?

10 kommenttia:

Mimmu kirjoitti...

Lepää ihmeessä. Sunnuntai kun on lepopäivä :)

En tiedä mistä leffasta enkä lähde edes arvailemaan.

päivänsäde kirjoitti...

Väsyä on liikkeellä. Oikeastaan aika mukavaa olla väsy sunnuntaisin, ehkä sitä huomenna on sit taas tarmoa täynnä. :)

(Terminaattori, Sarah Connor! Luita on vähempi.)

Saoka kirjoitti...

Sitä vissiin aina joko tapahtuu hirveästi kerralla tai ei yhtään mitään. Ei voi millään tasaisemmin jakautua, ei... :)

TCL kirjoitti...

Eipäs vaan Terminaattori 2 ;)

Anonyymi kirjoitti...

206 bones actually :>

Hehkuvainen kirjoitti...

Hyvä hyvä, oikeita vastauksia! Terminator 2 se on, ja replan sanoo Sarah Connor (murrettuaan tohtori Silbermanin käden). Ja todellakin, aikuisen kehossa on minunkin tietojeni mukaan 206 luuta (vauvalla on enemmän, mutta ne luutuvat kasvaessa yhteen). Olen nähnyt elokuvan aivan liian monta kertaa... ;D

Ja levätty on, kivasti on levätty!

Saoka: en haluaisi kamalasti valittaa, sillä minulla ei edelleenkään ole ollut liikaa tekemistä. Sen verran kyllä, etten ole ehtinyt tehdä kaikkea mitä olisin halunnut, mutta vielä en ole joutunut luopumaan mistään todella kivasta enkä ole stressannut kiireestä. Siis hyvä näin :).

Mie taas kirjoitti...

Hei mulla ois sulle tekemistä. Mutta vasta heinäkuulla. :-) Tuutko viikoksi kissa- ja talovahdiksi?

Hehkuvainen kirjoitti...

Hui, kyllä nyt jänskättää... :D

Salla kirjoitti...

Oonks mä jotenkin vanha? Mä luulin et se otsikkovisa (no okei, "otsikko-") on toi "ehkä lepään hetkisen". Ja mietin ettei siinä mitään vikaa ole.... Ei tullu Terminaattorit mieleen...

Hehkuvainen kirjoitti...

No mä mietin että laitanko senkin visailuun, mutta en sitten :D. Arvasin toki että sinä tiedät sen ;).