1.4.2009

Älä tallo aivojani


Prrinnnnnngg!

Mies: "Halojatahalloo."

Minä: "Hehku tässä terve. Kuule mulla ois pieni pulma, ja mä toivon että sä voisit auttaa siinä."

Mies: "Autan toki jos pystyn, kerro."

Minä: "No semmonen ongelma, että oon ihastunu suhun ja ajattelen sua niin paljon että se on jo häiritsevää. Niin että jos voisit sanoa että voin saada susta vaan kaverin, niin mä saisin sut pois päästäni ja voisin jatkaa normaalisti eteenpäin."

Mies: "Voit saada musta vaan kaverin."

Minä: "Kiitos."

Olen ihan oikeasti soittanut tällaisen puhelun useita vuosia sitten. Asiasta puhuttiin toki hieman enemmän, ja kasvotusten vielä lisää, mutta pääpiirteissään puhelu meni juuri noin. Minä töksäytin asiani niin kuin tapanani on, mies kesti sen kuin mies ja olemme nykyään hyviä ystäviä.

Minua ei ole rakennettu unohtamaan. Minulta tuntuu täysin puuttuvan sellainen "unohda, ei siitä mitään tule"-geeni, ja se on korvautunut "ehkä, kunnes toisin ilmoitetaan"-geenillä. Minusta tuntuu etten voi mitenkään ohjata ajatuksiani ja pääni sisällä pyöriviä miehiä. Jos sinne joku pääsee, hän on siellä kunnes ilmoittaa suoraan ja selkeästi ettei halua olla siellä - tai kunnes joku toinen mies syrjäyttää hänet. Mutta minä en voi tehdä mitään, olen aseeton. Minä voin vain pyytää, että toinen lähtisi päästäni. Menepoismenepoismenepoismenepois, minä en jaksa enää!

Useammin kuin joskus on raivostuttavaa olla minä.

6 kommenttia:

Villasukka kirjoitti...

Piki ja piki... Töissä sain armottoman päänsäryn, poskiontelot turposivat umpeen, mutta heti kun pääsi talosta ulos alkoi helpottamaan. Pitänee jatkossa käydä yläkerrassa haistelemassa, ja jos piki lemuaa, etsiä luokka jostain toisesta siivestä.

Hehkuvainen kirjoitti...

Uh, se ei tosiaankaan ole kiva haisu :/. Hyvä, jos pääset sitä karkuun!

Mustikkamaa kirjoitti...

GNARR!! ^-^

Hehkuvainen kirjoitti...

?

:D

Mustikkamaa kirjoitti...

Toistan: GNARR!!

:D Ehkä se on tää kevät. Hyvä mieli! ^-^

Hehkuvainen kirjoitti...

Erinomaista! :D