23.2.2009

Taitohaaste


Ensimmäiset 5 ihmistä, jotka kommentoivat, saavat jotakin tekemääni. Minun valintani. Sinulle.

Tässä tarjouksessa on muutamia sääntöjä ja rajoituksia:
- Ei ole takuita siitä, että pidät tekemästäni.
- Tekemäni juttu on vain sinua varten.
- Se tehdään tämän vuoden aikana.
- Sinulla ei ole aavistustakaan, mitä se voisi olla. Se voi olla tarina, se voi olla runo. Voin piirtää tai maalata jotakin. Voin leipoa jotain ja lähettää sen sinulle. Kuka tietää? Et ainakaan sinä!
- Säilytän itselläni oikeuden tehdä jotain hyvin omituista.

Haaste? Haaste on se, että sinunkin täytyy laittaa tämä blogiisi. Kaikki me osaamme tehdä jotain!

15 kommenttia:

Kärtty kirjoitti...

ooO mikä ansa täällä odotti! Ahneus voittaa, ei voi kuin kommentoida, vaikka muuten on täällä anonyyminä käynyt kurkistelemassa.. Mainiomainio blogi! :)

t. se tanssikaimasi, joka syksyllä muutti Turunpuoleen tanssahtelemaan

Mie taas kirjoitti...

Minäminäminä!! :-D Mutta mulla ei ole blogia... Kelpaako 5 randomia kaveria uhreiksi..? :-D

Keijukammarin Tanja kirjoitti...

Ei hullua tartte paljoa yllyttää! Mukana!

Minä vain kirjoitti...

Hah, olinpas minäkin sattumalta joukossa. Kuukauden eka kurkkaus juttuihisi :-)

Susikairan akka kirjoitti...

Minä minä minä! Voi vitsi! ei voi kirjoitta enempää ettei kukaan kaahaa ohi!

Hannele kirjoitti...

Perkele, taas mie vähän myöhästyin. Tää on käynyt ennenkin. Kuin urheilukilpailujen neljäs sija. Masennuttaa :((

Mustikkamaa kirjoitti...

Pahus, myöhästyin :(!

Hehkuvainen kirjoitti...

Kärtty: sinä! Loistavaa! Ja kiitos :). Toivottavasti Turussa sujuu hyvin (sekä tanssit että elämä). Minulla syntyi heti pieni idea sinun juttuasi varten, mutta katsotaan nyt, tuleeko siitä mitään... ;)

Sie taas: no kelpaa :D.

Tanja: jes, hyvä että olet mukana :).

Minä vain: "minä vain"... :o? Nyt on kyllä aivan liian vähän informaatiota...

Susikairan akka: nopeat syövät, hitaat eivät ;D.

Hannele: olet varasijalla numero 1. Nimittäin jos mystinen "minä vain" ei paljasta todellista henkilöllisyyttään (annetaan nyt epämääräisesti pari päivää aikaa), niin minun on aivan mahdoton tehdä hänelle mitään, ja silloin sinä pääset kuvioihin mukaan. Ja voin mie tehä sulle jotain muutenkin vaan <3

Mustikkamaa: älä itke, ystävä hyvä :).

Salla kirjoitti...

Hämäläinen ja kaksi tuntia kellossa teitä jäljessä... Ei tsäänssejä... (Mut mä saan kohta enivei jotain sun tekemää....)

Minä vain kirjoitti...

Hehku moi!
Minä vain... kerroin joskus sulle surkeasti päättyneestä nenäliinamiehestä. En tainnut kertoa jatko-osaa siihen, seuraava otti ja niisti ravintolan serviettiin...
Mut ei mulla ole omaa blogia, annan siis paikkani Hannelelle.
Olisin kuitenkin voinut voittaa :-)

Hehkuvainen kirjoitti...

Salla: suunnitelmat on jo aika selkeät, toteutus odottaa vielä hetken :).

Sinä vain: voi itku, mitä niistäjiä... :D Hannele varmaankin yllättyy iloisesti ja sinua kovin kiittelee. Mutta hyvän voit laittaa kiertämään ilman blogiakin: ystäväsi varmasti ilahtuvat jos muistat heitä omilla tekosillasi ^_^.

Hannele kirjoitti...

Mie voitin Susikairassa tämän saman neljännellä sijallani. Koska haluan osallistua vain kerran tähän haasteelliseen tehtävään, jätän täällä tilaisuuden käyttämättä, vaikka kerrankin onnistuin nousemaan palkintosijoille varasijalta.

Omppu kirjoitti...

Olen aika pahasti myöhässä!

orava kirjoitti...

Voi hiisi, tää olis ollut kiva! En kyl omaani tätä laita. :D

Hehkuvainen kirjoitti...

Hannele: no jo nyt on, ku ei kelpaa!! :D No, ehkäpä seuraavalle kelpaa: Mustikkamaa, lupaan etten laske taitohaasteen toteutukseksi kirjettä, jonka muistan kyllä olevani velkaa sinulle... ;)

Omppu: ihan joka kerta ei voi voittaa :/.

Orava: tämä on kyllä nyt jännää! Hauskaa, että ehdit täällä piipahtaa :).