20.9.2016

Pomon suusta osa 2


Nostin kissan pomon pöydälle ja ilmaisin huoleni siitä, että hommat leviävät käsiin. Sanoin pelkääväni, että työpaikalla vallitsevassa kaoottisessa tilanteessa asiakkaat jäävät heitteille eikä asiakaspalvelun tasoa pystytä pitämään niin korkealla kuin sekä mainostamme että toivon sen olevan. Kerroin toivovani, että tilanne pian korjaantuu.

Pomo sanoi toivovansa työntekijöiltä asennemuutosta. Pitäisi kuulemma lakata valittamasta tai siirtyä toiseen toimistoon töihin.

Tänään kuulin että yksi pitkäaikaisimmista asiakkaistamme on suunnitellut lähtevänsä sen takia, että pomomme käytös on niin ala-arvoista.

Sanattomaksi vetää.

5 kommenttia:

Urpo Turpo kirjoitti...

Vaihtoehto kaksi kehiin! Tuollaista touhua ei kannata jäädä katsomaan kovin pitkäksi (eikä edes lyhyeksi) aikaa.

Anonyymi kirjoitti...

Olen itse ollut töissä tilitoimistossa, jonka tilanne oli samankaltainen. Se ei parane. Lähde niin nopeasti kuin voit.

Hehkuvainen kirjoitti...

Ensi viikon olen lomalla, ja ohjelmaan kuuluukin CV:n päivittäminen ja avoimien paikkojen katselu...

Rhia kirjoitti...

Tuolla menolla pomolta loppuvat työntekijät jossain vaiheessa. Uusia ehkä tulee, mutta tuskin jaksavat tuollaista kauaa katsella. Ja sitä myötä sitten loppuvat myös ne asiakkaat. Jos pomolla ei ole esimiestä jolle tehdä ilmoitus moisesta käytöksestä niin sitten vaan papereita parempaan paikkaan vetämään... Huh! Tsemppiä toivon!

Hehkuvainen kirjoitti...

Niinpä, kohta on aika yksin jos tuolla linjalla jatkaa. CV on nyt kohtalaisessa kunnossa, seuraavaksi pitäisi kehittää joku älyttömän hyvä hakemusteksti. Kiitos tsempistä!