29.3.2015

Kantarellikaakao naamaan ja baanalle


Olen jo vuosia ollut tyytyväinen Lumenen puutereiden käyttäjä. Yksi asia niissä kuitenkin risoo vuodesta vuoteen: nimien vaihtuminen. Se on joka kerta sama juttu: menet ostamaan uutta puuterirasiaa tyhjentyneen tilalle, mutta tarjolla ei enää ole sitä mitä olet käyttänyt.

Mikä hiivatti siinä on että niitä nimiä ja sävyjä pitää vaihdella alvariinsa, niin ettei tällainen meikkiurpo pysy yhtään kärryillä? Edellisellä kerralla oli tarjolla hunajamaitoa, poutapilveä ja aprikoosiaurinkoa, mutta nyt on saatavilla jotain ihan muita. Siinä sitten arvot taas hiki päässä että mikä näistä uusista sävyistä on itselle sopivin. Onko valkovuoto sittenkin hiukan liian vaalea, näyttääkö kaurapuuro vähän harmaalta, peittääkö pumpuliaivo punaisuutta niin tehokkaasti kuin kuravelli ja onko sinappikakassa liian kellertävä sävy?

Ahdistaa. Minulla on sellainen olo että olen valittanut tästä ennenkin, mutta ärsyttää niin kovasti että valitan uudestaan.

4 kommenttia:

Menninkäinen kirjoitti...

:'D

Helmi Nainen kirjoitti...

Oih, mulle sopis ehkä se pumpuliaivo!

Ana kirjoitti...

Mä olen kans valittanut sata kertaa, melkein samasta mut ehkä ei ihan... ko aina häviää just se hyvä tuote. Ei vain nimi, vaan koko tuote! Just löytänyt hyvän parfyymin niin guudbai, ei ole enää vuoden päästä. Jne. Tiiätte kyllä, kaikki naiset.

Hehkuvainen kirjoitti...

Menninkäinen: ei naurata! Ärsyttää!

Helmi Nainen: pitänee vinkata Lumenelle. Ottavat ens kerralla tuotannossa huomioon että pumpuliaivolle on tilausta ;).

Ana: no juurikin näin. Olisko se tosiaan niin kauheeta myydä aina samaa, jos se on hyvää?!? Tosin makuasioitahan nämä on, joten toisen mielestä hyvä ei toisen mielestä ole hyvä. Mutta ymmärrän pointtisi. Liikaa uudistuksia!