29.1.2015

Hyvä kello kauas kantaa...


...huono vielä kauemmas.

Katastrofaalisten pikkujoulupippaloiden jälkimainingeissa kirjoitin Musiikkiteatteri Palatsille palautetta. Kirjoitin suunnilleen samat asiat kuin blogipostaukseenikin, muotoilin vain hiukan uusiksi. Kirjoitin suoraan, mutta asiallisesti. Lähetin sähköpostin 18. joulukuuta Musiikkiteatteri Palatsiin kolmelle eri henkilölle.

En ole vieläkään saanut vastausta keneltäkään. En minkäänlaista selitystä tai edes teeskenneltyä pahoittelua. Ei mitään jälkihoitoa.

Joten en voinut muuta kuin lähettää uuden viestin, jossa lupasin kertoa kokemuksistani kaikille jotka suostuvat kuuntelemaan.

***

Tarinalle jatkoa pari päivää myöhemmin....

Sain toimitusjohtajalta vastauksen:

"Hei!
Tämä palaute on kyllä mennyt minulta ohitse muuttohässäkän keskellä, pahoitteluni siitä. Moni asia on mielestänne epäonnistunut, ja tiedänkin tilan haasteet. Kohta kohdalta kuitenkaan en nyt kykene selityksiä antamaan, mutta otamme palautteenne tosissamme, ja kiitämme siitä, ja pyrimme jatkossa olemaan parempia."


Hmmm. Kai se yhdeltä ihmiseltä voi mennäkin ohi, mutta että kolmelta...? Jännittävästi tuli pahoittelut siitä, että palaute oli jäänyt huomiotta, ei niinkään siitä että koko porukan ilta oli pilalla. Ei tämä nyt oikein lämmitä, mutta tuli sentään joku vastaus.

4 kommenttia:

Rhia kirjoitti...

Aika käsittämätöntä että on varaa olla noin välinpitämätön, ottaen huomioon vielä että ei ollut minkään yksittäisen asiakkaan kokemus vaan isomman porukan yhteinen fiilis. Tiedätkö tekikö kukaan muu valitusta?

Menninkäinen kirjoitti...

Mun mielestä noi "En vastaa, kun tommosia lähettelet..." on vaan niin urpoja. Vaikka negatiivinen palaute ottaa päähän, niin kyllä pitäis olla sivistystä vastata tosiaan ainakin pahoitteluiden verran.

Mä kyselen monesti lomareissuille hintoja ja tarjouksia mökeistä s-postitse ja sitten kun on valinnat tehty, ilmoitan myös ei-valituille päätöksestämme. Harvat viitsivät vastata, jos kirjoittaa, ettei olekaan tulossa... No enpä tule sitten seuraavallakaan kerralla...

Zepa kirjoitti...

Nää jotka ei vastaa on idiootteja. Nykyisillä välineillä paha kello tosiaan kuuluu kauas ja pitkään. Mutta jos on varaa, niin...!

Hehkuvainen kirjoitti...

Haa, vastaus! Ei hyvä, mutta sentään vastaus. Lisäsin sen tuohon postauksen alle.

Rhia: meiltä töistä ei kukaan muu valittanut, en sitten tiedä muista paikalla olleista.

Menninkäinen ja Zepa: loppuun asti viety asiakaspalvelu on todella tärkeää! Tästä kirjoitinkin aiemmin.