10.10.2013

Aikuisten juttuja


Ruokatunnilla tekstiviestittelevät Hehku (32 v.) ja Miehensä (36 v.):

Minä: *Piu piu!* Ammun sinua banaanilla!

Mies: Vastaan tuleen, mulla on myös eväsbanaani repussa! :)

Minä: Kirottua! Evasive manoeuvres! Suojaudun kahvinkeittimen taakse ja heitän suodatinpussikranaatin.

Mies: Aargh, osui! Onneksi se on vain lihashaava, eikä minulla ole aikaa vuotaa, kun lounas kutsuu. :)

Minä: Haa! Ja minä hävitän todisteen eli syön ampumabanaanini, viidakkopoliiseilla ei ole keissiä! Buhahahaa!

Mies: Mä viidakkorummutan Mustanaamiolle, se mies ei todisteita kaipaa!

Minä: Mä rummutan paikalle King Kongin nuijimaan sun Mustanaamion!

Mies: Ei hätää, King Kong kompastuu banaaninkuoriin, sen siitä saa, kun ammuskelee ympäriinsä. Parempi niin, muuten sinut olisi pitänyt noutaa kaksitason aseet laulaen pilvenpiirtäjän huipulta.

Minä: Hihii! Okei, luovutan. Kanna minut metsään, apinamies! :)

Mies: Ooook!

Näin meillä, mites teillä?

6 kommenttia:

Urpo Turpo kirjoitti...

Just... o_O

Voi hyvän tähden.... :P

Korppisusi kirjoitti...

Ihan parhautta! <3

Mustikkamaa kirjoitti...

Tää nyt liittyy työssä tapahtuvaan viestintään, mutta... Työkaveri oli lähettänyt asiakkaalle sähköpostin, että asiakas voi tulla vilkaisemaan aineistoaan. Työkaveri oli sitten ehtinyt jo lähteä, kun asiakkaalta tuli vastaus: "Tulen ihan kohta..." Perverssissä mielessäni tämä sitten kääntyi ihan muuksi - yeah, me too ;D.

Hehkuvainen kirjoitti...

Ei pidä alkaa tylsäksi vain siksi että aikuistuu, eiks ni :).

Mustikkamaa: elämä on välillä yhtä pervoilua. Ei sille mitään voi. ;)

Mustikkamaa kirjoitti...

Koko kuukausi pelkkää pervoilua :D. Eilen työjärjestelmässä: "Asiakas haluaa tulla koneelle." En vaan voinut olla repeilemättä, apua :D.

Hehkuvainen kirjoitti...

Olet siis sopivasti virittäytynyt pikkujoulukauteen. ;)