3.7.2012

Weird zen


Omituinen olo. Pääni sisällä on hirvittävän hiljaista. Kokeilin kurkku suorana laulamista. En oikein tiedä oliko siitä apua. En tiedä tarvitsisiko ollakaan.

Siitä on pitkä aika kun olen itkenyt oikein kunnolla. Reipas vollotus voisi tehdä hyvää. Tosin minua ei itketä, ei ilosta eikä surusta.

Olo on ristiriitanen. Jotenkin valmis, mutta silti jotain vaille. Minulla ei ole mitään sanottavaa, mutta samaan aikaan olisi tietyllä tapaa tarve purkautua. Olo on suorastaan häiritsevän tyyni ja omituisesti tyhjä.

Mikään ei erityisesti naurata eikä sureta, kaikki on kohdallaan. Ei ole draamaa mutta ei myöskään intohimoa. Olen jotenkin lälly. I have lost my mojo. Minussa ei ole kipinää, on vain jotenkin odottava hiljaisuus.

Minulla on tässä kaikki ja sen kaiken kanssa olen sinut. En tunne eläväni täysillä, mutta minulla ei ole enempää annettavaakaan. Olen tyytyväinen, mutten tyydyttynyt. Toisaalta haluaisin syttyä, olla rohkea ja elää itseni vereslihalle, toisaalta haluan pysyä tässä tilassa jossa voisin tuijotella tuleen tuntikausia.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

8-o wow ...

Niin hyvin kuvattu tuo tunne. Olen kateellinen (tuosta kuvauksesta yksiselitteisesti, tuosta tunteesta toisaalta kyllä, toisaalta en). En tiedä, olenko kokenut tuota tunnetta noin puhtaana, mutta tiedän, että haluaisin (uskaltaa?) tuntea enemmän, kumpaankin "suuntaan".

Yamaba kirjoitti...

Hmmm ... jotain varmaan tapahtuu ennen pitkää. Noin täysi odotuksen tunne ei voi olla väärässä. Toivotaan hyvää käännettä.

Nan kirjoitti...

Hmm... tyyntä jonkin muutoksen edellä? Kirjoittamasi tunne on kovin tuttu minullekin. Tuo hetki on tavallaan hienokin, kun on vain ja se oleminen on hyvä ja oikea.

Hehkuvainen kirjoitti...

Anonyymi: onpa mukavaa kun kommenttien hämäryys on samaa luokkaa kuin kirjoituksen hämäryys ;).

Yamaba: no ennen pitkää jotain varmasti tapahtuu. Se on elämää :).

Nan: yötä seuraa aina päivä ja tyyntä hetkeä varmasti muutos. En kaipaa isoja muutoksia, sillä kaikki on hyvin näin, mutta jollekin pienelle jutulle olisi tilaa.

Anonyymi kirjoitti...

Haha. :-D Ymmärrämme toisiamme.

Hehkuvainen kirjoitti...

Ehkäpä :).