5.11.2011

Ha haa!


Enpä ole piirtänyt mitään pitkään aikaan, mutta nyt tuli palattua vanhaan puuhaan - tosin aivan uusilla menetelmillä! Mies osti jonkun kuvankäsittelyohjelman ja siinä sivussa hommasi sitten piirtolevynkin. Pakkohan sillä oli päästä leikkimään, vaikka ensikertalainen onkin tuollaisen kanssa ihan ulapalla.

Mutta niin vain syntyi kuitenkin jotain! Tässä se nyt on, ihan ensimmäinen piirrokseni tietokoneella ja piirtolevyllä:


Aika söötti, vaikka itse sanonkin! Toinen harjoitus toisella ohjelmalla meni jokseenkin paremmin ja pöllölle syntyi kaveriksi kala:


Hihii! Tuntuu ihan ihmeelliseltä, että on ihan itse tehnyt tietokoneella tuollaista jälkeä. Ihan oikeita kuvia.

6 kommenttia:

Korppisusi kirjoitti...

Tosi söpiksiiii! <3

Anneli kirjoitti...

Siis upeita... olet sä aikamoinen tyttö :)

Kiitos , kun pelastit mun äivän, kommentillasi.
Pääsi taas oikein hörönauru kun sen luin :DD

Yamaba kirjoitti...

En ole ikinä ennen nähnyt kenenkään 'oikean' ihmisen piirtolevyllä piirtämää kuvaa. Sillähän voi piirtää yhtä hyvin kuin kynillä paperille. Olen oikein yllättynyt. Tekniikasta siis; en sinun taidoistasi, joista olen hyvin tietoinen.

Hehkuvainen kirjoitti...

Kiitos kaikille ^_^. Näin kivoja kommentteja kun saa, niin ehkäpä uskaltaa kokeilla piirustamista toistekin.

Yamaba: minä olen nähnyt muutamia ystäväni piirtolevytuotoksia, mutten ole koskaan nähnyt kenenkään käyttävän piirtolevyä. Siis livenä nähnyt. Siis ukkoa lukuunottamatta. Niin että tosiaan ulapalla tuon kanssa olen, vaan eipä se mitään: kynä rohkeasti käteen ja tuulta päin :D!

Nan kirjoitti...

Olen katsellut näitä jo aiemminkin, mutta oli pakko vielä palata sanomaan, että ovat kyllä tositosi söpöjä! :) Olet taitava :)

Hehkuvainen kirjoitti...

Kiva kun tulit takaisin kommentoimaan ^_^.