26.8.2011

Ah, viikonloppu


Meillä on yleensä perjantaina siivouspäivä. Mies lähti tänään kuitenkin suoraan töistä viikonlopuksi kotikotiinsa käymään, joten hän sanoi minulle eilen: "siivottaisko jo tänään, en halua että huomenna joudut siivoamaan yksin". Pointsit kotiin! En ole edes kovin monesti esittänyt "mää joudun aina tekemään kaiken täällä" -marttyyrimonologiani! (On minulla vaan ihana mies. Halipus!)

***

Niskajäkitykseni meni siihen pisteeseen, että viimekertainen hieronta piti keskeyttää hetkeksi. Niskan käsittely aiheutti turhan jänniä fiiliksiä. Viikko sitten sain lääkäriltä kankkuun kipulääkepiikin ja kouraan kolmiolääkereseptin. Se kysyi että kirjoitetaanko saman tien vuodeksi, mutta otin vain puoleksi vuodeksi. Nyt on hyvät mömmöt.

Vaan eivätpä nuokaan mitään ihmelääkkeitä ole: edelleen jäkittää niskaa ja särkee päätä. Vähemmän, mutta silti. Sen lisäksi olen iltaisin lääkkeen takia ihan pökkyrässä enkä päivälläkään kovin virkeä. Kaiken kukkuraksi sain jostain räkätaudin, niin että en ole oikein viehkeää seuraa. (Ehkä siksi mies lähtikin muualle.)

***

Töissä on mennyt oikein mukavasti. Ensi viikolla pitäisikin kysellä että saisinko jatkaa vielä tämän kuukauden jälkeenkin. Olen saanut tehdä ihan oikeita ja vaativiakin töitä. Se on mukavaa, joskin tietysti hiukan uuvuttavaa kun pitää olla todella skarppina koko ajan.

Virheitäkin olen tehnyt, tietenkin, mutten mitään vakavia (tekemiseni tarkastetaan aina ennen kuin mitään tietoja lähtee eteenpäin). Opin joka päivä valtavasti uutta. Toimitusjohtaja on lupaillut, että hommia on jatkossakin, mutta uskon vasta sitten kun on nimiä paperissa.

2 kommenttia:

Anneli kirjoitti...

Hei !
Kiva kun kävit blogissani vierailulla :)
Ja sydämelliset kiitokset kauniista sanoistasi.
Minä, joka olen todella huono kirjoittamaan ja kehut juttujani :DD
Olen ihan nolo !!!

Toivottavasti niskasi on jo parempi.
Tiedän kyllä tuonkin "taudin" ja miten kurjaa se on !!!

Hehkuvainen kirjoitti...

Ole hyvä, älä nolo :). Ei ihme, jos niskasi jäkittää, sen verran ahkeraan teet käsitöitä. Kiitos toivotuksista, uskon että täällä ollaan parempaan suuntaan menossa.