30.3.2011

Selluliittikriisi


[paniikki]Aaaaaaaargh! Saakelin selluliitti! *purist purist* Yöööök! Mein Gott, sitä on pohkeissakin! Oksettavaa. Istuen on tosi pahan näköistä, seisten ehkä vielä pahempi (jos enää mahdollista). En halua ajatella miltä näyttää maaten. Sivuvalo on HORROR. Pimeys on ystävä, pimeys on ystävä. Olen niiiiiiin kateellinen miehille, heillä ei ole tällaista ongelmaa. Paitsi minun miehelläni, jonka täytyy sietää MINUN selluliittiani! "Appelsiini" olisi aika nätisti sanottu, tämä on perunapeltoa. *eto eto* Valkoinen taikinajalka, hyyyyyyi! Näppylälöllykkä! Jos rukoilen askelkyykkyjä tehdessä, toimivatko ne paremmin? Byäääääh! Kesällä pukeudun burkhaan.[/paniikki]

*huokaus* Näitä tulee aina välillä.

11 kommenttia:

Urpo Turpo kirjoitti...

Huvittava avautuminen... Onko se tosiaan nuin kauheaa? :)

Hehkuvainen kirjoitti...

Se on justiinsa näin kauheaa :/. (Tai ainakin minulla on.) Ei kai naiset muuten ihan epätoivoisina tarttuisi joihinkin selluliittivoiteisiin, jotka lupaavat kaikenlaista... "Nyt uusi kiinteyttävä merilevä-kaviaari-siankakka-voide, kliinisesti todistettu teho, 50% naisista kuvitteli näkevänsä selkeää parannusta!!!" ja sitä rataa.

Hanni kirjoitti...

Apua :DD

Hehkuvainen kirjoitti...

Nyt se nauraa mulle siellä ihan kippurassa... :D

(Kyllähän tämä itteäkin naurattaa - silloin kun ei itketä.)

Mustikkamaa kirjoitti...

Mulla on muhkurainen vatsa, mein gott, jos olis ees kiinteähkö löllykkävatsa ilman sellua niin sen ehkä kestäis, mutta kun sitä on ja näppyjä niin argh. "Odotan" vaan (lähinnä kauhulla) sitä kun kuntosalin tulokset kokonaan hälvenee ja sellut taas valtaavat mun pohkeetkin (niinkuin ennen). I share your pain.

Elämää äitinä kirjoitti...

Kyllä se on kamalaa!!! Tissit olis kans kiva saada takaisin ja mahakin ilman extra nahkaa!! Naiseuden iloja osa 1555226!

Villikissa kirjoitti...

Huoh, täällä on toivo jo menetetty... :/

Mrs.Marple kirjoitti...

Älä nyt ihmeessä auringolta piiloudu, paljon nätimpää on ruskettunut reisi kuin valkoinen, muhkurainen tai ei :D

Hehkuvainen kirjoitti...

Mustikkamaa: jos yhtään lohduttaa, niin sulla on sentään kokemus selluliitin hävittämisestä. Pitäiskö yrittää olla onnellinen siitä ettei selluliittia oo sentään naamassa...? :/

Elämää äitinä: naiset on ehkä rakennettu synnyttämään, mutta tuotekehitys on kyllä mennyt siinä kohtaa pieleen, että palautuminen ei oo aivan toivottua :/.

Villikissa: ei, koskaan ei saa olla toivo menetetty! (Uskottelen itselleni niin.)

Mrs.Marple: mutta kun mää en rusketu! Byäääää! Kesälläkin joko maidonvaalea tai ravunpunainen.

Johanna kirjoitti...

Joopa. Onneksi mä olen muutenkin niin iso että selluliitti on siinä jo pieni ongelma :D Vaikka sitä reisissä kyllä iiiiihan liikaa onkin. No....
Kukaan ei hei oo täydellinen? Näkyyhän niitä paparatsikuvia lehdissäkin, milloin milläkin täydellisellä julkkisnaisella joku muhkura jossain... Ainakin meillä on sitten jotain yhteistä niidenkin kanssa :D

Hehkuvainen kirjoitti...

Kas, enpäs ole tullut ajatelleeksi asiaa noin positiivisesti... että minulla on tosiaan jotain yhteistä täydellisten julkkisnaisten kanssa :D.