19.5.2009

Nelkku kelkku


Susikairasta akka huuteli, että

"Sinut on poimittu ‘miljoonien’ joukosta!
Tee siis näin: poista minun vastaukseni ja korvaa ne omillasi.
Haasta meemiin mukaan 4 blogiystävääsi.
PIDÄ HAUSKAA!"

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:


Olen ollut kotiavustajana, puutarhurina, siivoojana ja myyjänä.

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

Myytinmurtajat, Top Gear, CSI-jutut ja kaikenlaiset typerääkin typerämmät dokumentit.

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:

Puerto Rico, Lanzarote, Levi ja Joroinen. :D

Neljä internet-sivua, joilla käyn melkein päivittäin:

Blogien lisäksi tsekkaan televisio-ohjelmat, sarjakuvat ja kissit.

Neljä lemppariruokaani ovat:

Pätkis. Eiku. Karjalanpiirakat munavoilla. Kasviskeitto. Bataattilinssipata. Semmoinen pannulla tehtävä kasvishässäkkä, johon tulee kasvissuikaleita ja munaa (se ei ole munakas, vaan sörssö). Nom nom!

Neljä paikkaa, joissa mieluummin olisin juuri nyt:

Höp höp, minun on hyvä tässä juuri nyt :). Mutta toisinaan kaipaan rakkaan 1) syliin, 2) kainaloon, 3) viereen ja 4) lähelle.

Neljä blogiystävää, jotka haastan mukaan:

Sinä, sinä, sinä ja varsinkin sinä!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Semmoista vain että mainitsit joskus tekeväsi sanomalehdestä biojätepussin. Voisitko avittaa miten sellainen askarrellaan? :)

H. kirjoitti...

Minä näinkin sinut esiintymässä musiikkielokuvassa! Piisi oli paska, mutta näyttelijä hehkuvainen!

Hehkuvainen kirjoitti...

Anonyymi: taittelen pussini Aamulehden ohjeella, joka on sama kuin tässä videossa :).

H.: no kuinka ihmeessä sinä päädyit sen näkemään... no, ei sen väliä :D. Toivottavasti olet jo selvinnyt traumoista, joita minun näkemiseni -varoittamatta ja videolla- voi aiheuttaa :D.