31.3.2009

Mielitekoja


Kun näen armeijan vaatteisiin pukeutuneen nuoren miehen (eli sotapojan, niin kuin äitini aina sanoo), minusta tuntuu että sille pitää antaa evästä ja että sitä pitää vähän paijata. Olen jo tottunut siihen fiilikseen, se on ihan tavallista. Kun näen semmoisiin raksatyövaatteisiin pukeutuneen miehen, jonka vaatteet ovat täynnä puhdasta likaa (multaa, hiekkaa, nokea, maalia, tervaa, pihkaa, öljyä, sahanpurua tms.), niin minulle tulee aivan vastustamaton halu kiehnäytyä kiinni siihen mieheen ja sen likaisiin vaatteisiin. Siinäkään ei ole mitään uutta.

Tänään kuolasin henkisesti kaupan lihatiskillä. Tuijotin haaveilevasti kauniin punaista porsaan etuselkää ja mietin miten ihanalta tuntuisi painaa se vasten paljasta rintakehääni.

Hmmm. No tätä ei kyllä ole tapahtunut aiemmin.

Luultavasti selitys löytyy siitä, että minun oli hiki ja rintaani puristi ja poltteli ikävästi. Se lihaköntti näytti niin mukavan viileältä ja pehmeältä, että olisin halunnut kokeilla helpottaisiko se oloani. Tai sitten selitystä ei ole ja minun on vain uskottava se että olen omituinen.

6 kommenttia:

Susikairan akka kirjoitti...

=D Sepä vasta, kun olisit pyytänyt possua koehalittavaksi! Ja mahdollisesti ostanut sitten, kun olisit hetken halinut:)

Pojat sanoo veljestäni, joka siis on lääkintämiehenä armeijassa, että meidän eno on lääkärinä Armeeniassa! Kuulostaa jotenkin eksoottisemmalta;)

Hehkuvainen kirjoitti...

*ruts* Liian lämmin. *ruts* Liian kylmä. *ruts* Liian laiha. *ruts* Liian vetinen. *ruts* Juuri sopiva! Tämän minä otan! :D

Oooooh, kyllä todellakin kuulostaa eksoottiselta olla lääkärinä Armeeniassa! XD

Saoka kirjoitti...

Sinä nyt vaan olet niin kerrassaan lihan puutteessa, ei kai tästä muutakaan voi oikein tulkita :-D

Hehkuvainen kirjoitti...

Puutteessa olen, myönnän ;D.

H. kirjoitti...

Mielestäni tuo blogitekstin viimeisessä virkkeessä mainitsemasi vaihtoehtoehto lienee lähinnä totuutta :P

Hehkuvainen kirjoitti...

Luulen että olet oikeassa :D.