11.3.2009

Löytö


Nyt löytyi ainakin yksi mahdollinen paikka, johon sukkia syövät pesukoneet ne syödyt sukat jemmaavat: minun vaatekaappini.

En osaa sanoin kuvata hämmästystäni, kun löysin tänään kaapistani sukat, joita en todellakaan tunnista omikseni. (Mikä tuuri, että ne kuitenkin ovat minulle sopivat.)

Olen tätä köyhää yhden hengen taloutta pyörittänyt nyt kohta kaksi vuotta, joten uskoisin todella tietäväni mitä täällä on ja mitä ei. Eikä hallittavien vaatekappaleiden määrä ole niin suuri että se voisi aiheuttaa sekaannusta. Lisäksi olen tunnettu järjestelmällisyydestäni ja siitä että tiedän tarkalleen mitä missäkin on (ainakin kotonani).

Systeemissäni oli mustien sukkien mentävä aukko.

9 kommenttia:

Mie taas kirjoitti...

Jos ne on vaikka mun sukat! :-D

Hehkuvainen kirjoitti...

Ehkä sukkia pitää kuulustella! Tosin jos joku pesukone on ne ärhäkkäästi lingonnut kaappiini, voi olla että ovat siinä menneet niin sekaisin etteivät tiedä mistä ovat kotoisin, raukat. :D

Susikairan akka kirjoitti...

Voisitko ystävällisesti tarkistaa löytyisikö yhtään raidallisia sukkia sieltä kaappisi kätköistä? Meillä on hävinnyt harmittavan monia, joten tämäkin kortti kannattaa katsoa ja tarkistaa josko ne olisivat sinne sinun kaappiisi piiloutuneet?;)

Villasukka kirjoitti...

Multa ei koskaan katoa sukkia, ei ikinä! Mutta missä on ne kaikki kadonneet hiusnipsut?

Hannele ihmettelee kirjoitti...

Hihi, tontut unohtaneet..

Rippu kirjoitti...

Voi ei, nyt sen tajusin! Tämä on osa jotakin universaalia pesukoneiden salaliittoa, jota ihmismieli ei koskaan kykene täysin käsittämään. Aika lohdullista, että pesukoneiden siulunelämä on yhtä mysteeri muillekin kuin minulle :D

Hehkuvainen kirjoitti...

Susikairan akka: minulla on useita raidallisia sukkapareja ja sukkapöksyjä. Mutta ne on kaikki omia, vannon! :D

Villasukka: multakaan ei katoa sukkia (niitä näköjään jopa tulee lisää!). Hiusnipsujakaan ei katoa. Mutta niitä ei ole tullut lisääkään, joten ainakaan täällä ne kadonneet nipsusi eivät lymyile :).

Hannele: se voi olla :o!

Rippu: jos salaliitto on totta, niin onneksi se toimii minun hyväkseni ;).

Rippu kirjoitti...

Hih, niinpä :) Vinkiksi muuten kaikille, joilla katoamisongelmaa ilmenee: minä olen ainakin jo pitkään onnistunut hämäämään rönttöä Sukkasupeilla (http://www.help-tuote.fi/supi). Voipi olla muunkin merkkisinä, en tiedä. Auttaa myös kuivatustilan niukkuuteen, jos sellaista(kin) ilmenee.

Hehkuvainen kirjoitti...

No kaikkea sitä keksitäänkin, sukkapinnejä! Vielä ei ole minulla tarvetta tuollaisille, kun rummusta nousee yhtä monta sukkaa kuin olen sinne laittanut, mutta on hyvä että on olemassa tuollaisia apuvälineitä niille joilla on hävitysvimmaisia pesukoneita ;).